استخدام

استخدام آشپز

استخدام آشپز در تهران

استخدام آشپز در اصفهان

استخدام آشپز در کرج

آشپز ماهر (استخدام آشپز)

اگر عاشق غذا هستید و واقعا از آشپزی لذت می برید، این شغل مناسب شماست.

آشپز ماهر (استخدام آشپز)

اگر عاشق غذا هستید و واقعا از آشپزی لذت می برید، این شغل مناسب شماست.

در دنیای امروز مردم به خوردن غذاهای مختلف و متنوع اهمیت زیادی می دهند. در هر کشوری مردم دوست دارند با فرهنگ غذایی کشورهای دیگر آشنا شده و غذاهای آنها را امتحان کنند. این تنوع تنها به معنای ورود غذاهای ملل دیگر به هر کشوری نیست. بلکه تغییرات خاص و گاهی کوچک در غذاهای محلی هر کشور نیز می تواند این تنوع را برای مردم ایجاد کند. در کنار این به دلیل شاغل بودن بسیاری از مردان و زنان، تمایل به استفاده از غذاهای رستوران و فست فودها افزایش یافته است. همه این موارد ضرورت وجود آشپزهای ماهر و متبحر را اثبات می کند.

بایگانی
پیوندها
پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸، ۰۴:۲۰ ب.ظ

وظایف آشپز

 

آشپز غذاها را با کمک روش های مختلف تهیه می کند. در آشپزخانه های بزرگ معمولا هر آشپز مسئول یک نوعی از غذاها مانند نان ها، کباب ها، سوپ ها و یا پلوها می باشد. وظایف اصلی آشپز عبارتند از :

  • داشتن شناخت کافی و انتخاب مواد اولیه مناسب و تازه

  • تهیه و پخت انواع غذا مطابق با استانداردها

  • کشیدن غذا در ظروف مناسب همراه با تزئینات زیبا

  • نظارت بر کیفیت و میزان مواد اولیه

  • رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ایمنی و سلامت


آشپز معمولا کار خود را به عنوان دستیار یا کارآموز شروع می کند. در این سطح زمان زیادی را باید در آشپزخانه بوده و معمولا وظیفه آماده کردن مواد اولیه مانند شست و شو، خردکردن مواد و ... به عهده دارد. با کسب تجربه بیشتر، آشپز بخشی از آشپزخانه می شود. در مرحله بعدی دستیار سرآشپز شده و در غیاب او آشپزخانه را اداره می کند. در آخر نیز به عنوان سرآشپز، مسئول تهیه و به روز کردن منوها و نظارت بر تهیه غذاها خواهد بود.

  • نمی خوای؟

استخدام آشپز

استدخدام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی